تعمیر هارد موبایل شیائومی

تعمیر هارد موبایل شیائومی اگر به موقع انجام شود، می تواند بسیار مفید باشد و باعث احیای تلفن همراه شما شود. چون هارد یکی از مهم ترین اجزای یک تلفن همراه به حساب می‌ آید و فعالیت تمامی اجزای دیگر به هارد وابسته است. اگر هارد از سلامت کافی برخوردار نباشد و دچار مشکل شود. عملکرد کلی تلفن‌ همراه دچار مشکل خواهد شد. پس باید همواره سلامت هارد گوشی را جدی بگیرید و همیشه در حفظ آن کوشا باشید.

برند شیائومی که امروزه به برندی شناخته شده و بسیار معتبر در سطح جهان تبدیل شده است، تلفن های همراه جدید و بسیار به روزی را تولید می‌ کند. اما هر تلفن همراهی با وجود داشتن کیفیت بالا و ساختار مناسب، ممکن است که دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. دلایل مختلفی وجود دارد که می‌ تواند روی سوختن هارد تاثیر مستقیم بگذارد و شما با آگاهی از این دلایل می توانید از بروز آن ها جلوگیری کنید و در نتیجه باعث شوید که سلامت هارد شما تامین شود و در معرض مشکلات و آسیب های مختلف قرار نگیرد‌.

دلایل و عوامل سوختن هارد گوشی شیائومی:

استفاده از گوشی در حال شارژ:

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند به هارد تلفن همراه آسیب بزند و به مرور زمان اثرات مخرب جدی روی آن داشته باشد، استفاده از تلفن همراه در حال شارژ است. وقتی که تلفن همراه شما در شارژ قرار دارد به هیچ عنوان نباید از آن استفاده کنید. و توجه داشته باشید که استفاده از تلفن همراهی که در حال شارژ است باعث می شود باتری گوشی شما ضعیف شود، عملکرد تلفن شما کند شود و در نهایت هارد آن دچار ضعف و مشکل شود.

نکته ی مهمی که در مورد این موضوع وجود دارد این است که به هیچ عنوان نباید گوشی در حال شارژ را خاموش و یا ریست کنید. این اتفاق ممکن است که با یک بار تجربه باعث سوختن هارد گوشی شما شود. و عوارض بسیار بدی را در پی خواهد داشت. و موجب می شود که شما نیازمند به تعمیر هارد موبایل شیائومی باشید.

ریست گوشی با شارژ زیر ۲۰ درصد:

وقتی که باتری تلفن همراه شما شارژ زیر ۲۰ درصد دارد، نباید ریست فکتوری و یا ریست معمولی انجام دهید. این کار باعث می شود که به گوشی شما فشار زیادی وارد شود. چون عمل خواندن و نوشتن که در قسمت ریست انجام می شود نیازمند ولتاژ زیادی است و وقتی که شارژ گوشی شما زیر ۲۰ درصد باشد این ولتاژ زیاد، تامین نمی‌ شود. و باعث می شود که هارد گوشی تحت فشار قرار بگیرد و عملکرد آن مختل شود. پس وقتی که شارژ تلفن همراه شما حدود ۷۰ و ۸۰ درصد یعنی در رده شارژ بهینه قرار داشت اقدام به ریست و یا ریست فکتوری کنید.

نصب بازی های سنگین:

یکی از شایع ترین و مهم ترین عواملی که به هارد گوشی تلفن همراه آسیب می زند و شما را نیازمند تعمیر هارد موبایل شیائومی می کند نصب بازی های سنگین و گرافیکی می باشد. بسیاری از افراد در هنگام انجام بازی‌ های سنگین و گرافیکی با هنگ کردن ناگهانی گوشی مواجه می‌ شوند و تلفن همراه آن ها به صورت کاملا ناگهانی خاموش خواهد شد. این نشانه دلیل بر خراب بودن هارد تلفن همراه می باشد. پس سعی کنید که حتی المقدور بازی های گرافیکی و سنگین را روی تلفن همراه خود نصب نکنید. چون هارد تلفن همراه کشش کافی برای پشتیبانی این بازی‌ها را نخواهد داشت.

ضربه خوردگی:

عامل دیگری که با بروز آن شما موظف به تعمیر هارد موبایل شیائومی می شوید ضربه خوردن موبایل می باشد‌. وقتی که موبایل شما ضربه ی شدید و ناگهانی بخورد به قطعات آن فشار و آسیب وارد می شود که هارد نیز یکی از قطعات می باشد. پس باید سعی کنید که از قاب های محافظ استفاده کنید تا از ایجاد ضربه های سنگین و شدید به گوشی شما جلوگیری شود.

بسیاری از تلفن های همراه به محض ضربه خوردن تا مدتی کار می کند و سپس به صورت ناگهانی خاموش خواهند شد. پس توجه داشته باشید که با مواجهه با چنین حادثه‌ ای سریع اقدام به تعمیر هارد موبایل شیائومی کنید.

خیس شدن:

خیس شدن گوشی تلفن باعث آسیب دیدن هارد آن خواهد شد. وقتی که گوشی خود را با خیال راحت در زیر قطرات باران نگه می دارید، و یا تلفن همراه شما به صورت ناگهانی در رودخانه یا دریا می افتد، باعث می شود که شوک بسیار منفی به گوشی شما وارد شود و هارد آن دچار اختلال خواهد شد. به طوری که نیازمند تعمیر هارد موبایل شیائومی می شوید. بسیاری از افراد می‌ گویند که گوشی های شیائومی ضد آب میباشد بله این موضوع تا حد معمول قابل پذیرش است. اما اگر گوشی شما در غرقابی از آب قرار بگیرد به هیچ عنوان نمی تواند سالم باقی بماند. پس گول تبلیغات های مختلف را نخورید و از گوشی خود در برابر خیس شدن محافظت کنید.

شارژر فیک:

مناسب ترین شارژر برای شارژ کردن تلفن همراه شارژر اورجینال همان گوشی می باشد اما ممکن است که شارژر اورجینال بعد از مدتی از کار بیفتد و یا دچار مشکل شود. در چنین شرایطی افراد اقدام به خرید شارژر جدید می کنند و از آنجایی که قیمت شارژر های اورجینال بسیار بالا می باشد که اکثر افراد ترجیح می‌ دهند که از شارژر های ارزان تر استفاده کنند. این شارژر های ارزان نیز فیک و تقلبی هستند که اثرات مخرب زیادی روی تلفن همراه شما می گذارند که یکی از همین اثرات مخرب آسیب دیدن هارد گوشی و نیازمند شدن شما به تعمیر هارد موبایل شیائومی می باشد.

سخن پایانی:

اکنون که با عوامل آسیب زا به هارد تلفن همراه آشنا شده اید می توانید به خوبی از گوشی خود محافظت کنید و آن را از این عوامل دور نگه دارید تا هیچ وقت نیازمند تعمیر هارد موبایل شیائومی نشوید. اگر هم روزی نیازمند این خدمات شدید، سعی کنید از مراکز و افراد ماهر بهره ببرید که تخصص و مهارت کافی را در زمینه ی تعمير هارد داشته باشند و این کار را به بهترین نحو انجام دهند. برای دریافت خدمات از نمایندگی تعمیرات شیائومی با ما همراه باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *