تعمیر برد موبایل هواوی

تعمیر برد موبایل هواوی در رده ی تعمیرات بسیار مهم و پرکاربرد قرار می گیرد که نمایندگی تعمیرات هواوی در این امر همراه شماست. برند هواوی در امر تولید تلفن‌ های همراه هوشمند جزو برند های بسیار موفق و معتبر در سطح جهان به شمار می‌ آید. همانطور که میدانید برد یک تلفن‌همراه مهم ترین قطعه و تاثیرگذار ترین قطعه ی آن، محسوب می شود. و تمامی تلفن های همراه از این قطعه بهره می‌ برند. در واقع برد نقش مهم و کلیدی در عملکرد صحیح یک موبایل ایفا می‌ کند و اگر برد یک گوشی دچار مشکل شود عملکرد کلی آن تلفن همراه با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. در نتیجه در چنین موقعیتی باید به تعمیر برد موبایل هواوی و یا هر برند دیگری پرداخت.

برد دارای قطعات زیر مجموعه زیادی از جمله خازن ها، آی سی ها،‌ مقاومت ها و دیود ها می باشد. که تمامی این اجزا در کنار هم جمع شده اند و این یک برد را تشکیل داده اند. این تنوع در قطعات سبب می‌ شود که تعمیر برد موبایل هواوی امری کاملا تخصصی باشد و نیازمند مهارت بسیار بالایی خواهد بود.

همین موضوع دلیل مهمی بر این امر است که شما  تلفن همراه خود را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید. این افراد می توانند مشکل برد را در سریع ترین زمان ممکن و بهترین شکل ممکن برطرف کنند و از ایجاد آسیب های جدید روی تلفن همراه شما جلوگیری کنند. در انتخاب فرد تعمیرکار برای برد موبایل خود دقت کافی داشته باشید و مناسب ترین افراد و موفق ترین افراد در این زمینه را انتخاب کنید و از دانش فنی آن ها بهره ی لازم را ببرید.

نشانه های خراب بودن بُرد تلفن همراه هواوی:

معمولاً خرابی برد ها به صورت ناگهانی رخ نمی دهد و قبل از آن شما را با نشانه هایی از این اتفاق آگاه خواهد کرد. در ادامه به معرفی و شناسایی این نشانه ها می پردازیم.

روشن نشدن موبایل:

اگر تلفن همراه هواوی شما پس از خاموش شدن روشن نشود و حتی با قرار دادن آن در شارژ نیز نتوانید تلفن همراه را روشن بکنید باید بدانید که در چنین شرایطی نیازمند تعمیر برد موبایل هواوی خواهید بود.

کار نکردن وای فای به شکل صحیح:

اگر وای فای گوشی شما روشن باشد و از وصل بودن اینترنت هم مطمئن باشید، ولی وای فای کار نکند می توانید مشکلات در برد آن جستجو کنید و یا حتی در مواردی به طور کل وای فای روشن نخواهد شد و این اتفاق نیز به خراب بودن برد گوشی بر می گردد.

مشکلات صدا:

اگر در امر صدا و مکالمه دچار مشکل شدید بدانید که قطع به یقین برد تلفن همراه شما دارای ضعف ها و مشکلاتی می باشد. به خصوص در مواقعی که در حال مکالمه هستید و به طور ناگهانی صدا قطع و وصل می شود و در عین حال آنتن تلفن همراه شما پر است، می توانید این اتفاق را به خراب بودن برد نسبت دهید.

خالی شدن سریع باتری:

اگر با کمترین کارکرد ممکن، شارژ باتری تلفن همراه شما به سرعت خالی می شود و شما نیازمند این امر هستید که دائماً تلفن همراه خود را در شارژ قرار دهید تا از خاموش شدن آن جلوگیری کنید ، در چنین شرایطی نیازمند تعمیر برد موبایل هواوی خواهید بود و اگر این اتفاق با داغ شدن گوشی همراه شود باید بدانید که مشکل مربوط به برد شما کاملاً جدی می‌ باشد که باید در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود.

کار نکردن دوربین:

در برخی از موارد وقتی که برد یک از تلفن همراه دچار مشکلی می شود دوربین های آن به طور کل از کار می‌ افتند. پس خراب بودن دوربین را نیز می توانید جزو علائم مهم برای مشکلات برد تلقی کنید.

خاموش و روشن شدن های بدون توقف:

خاموش روشن شدن های پیاپی و بدون توقف یک تلفن همراه جزو نشانه های خراب بودن برد آن می باشد.‌ اگر شما با خاموش روشن شدن های پیاپی موبایل مواجه شدید باید سریعاً به تعمیر برد موبایل هواوی بپردازید. و این مشکل را در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک تعمیرکاران مجرب حل بکنید. چون ادامه دار شدنِ چنین مشکلی موجب از کار افتادن کلیِ تلفن همراه شما خواهد شد و گوشی شما را  دچار مرگ می کند. 

علل خرابی برد:

خراب شدن برد تلفن همراه در شرایطی که نیازمند تعمیر برد موبایل هوآوی خواهید بود، به عوامل و علل مختلفی بر می گردد. این عوامل می توانند شامل حرارت زیاد، ضربه خوردن به تلفن همراه، مشکلات برقی، خیس شدن تلفن همراه و غیره باشد. اما باید دقت داشته باشید که گوشی خود را حتی الامکان در برابر نور مستقیم آفتاب و حرارت زیاد قرار ندهید چون برد در اثر حرارت و گرما دچار مشکل می شود‌.

 از طرف دیگر حتما سعی کنید که از قاب های محافظ برای گوشی خود استفاده کنید تا در اثر ضربه های مختلف دچار آسیب نشود. در زمینه ی مسئله ی برقی نیز سعی کنید که از تلفن همراه در حال شارژ استفاده نکنید. توجه داشته باشید که حتما از شارژر های اصل و اورجینال برای شارژ کردن گوشی خود بهره ببرید. چون استفاده از شارژر های فیک باعث مشکل در برد تلفن همراه خواهد شد. سعی کنید که گوشی خود را در معرض قطرات باران و خیس شدن نیز قرار ندهید چون خیس شدگی می تواند آسیب های جدی به برد وارد کند.

سخن پایانی:

به طور کل برد ها جزو قطعات مهم گوشی های هوشمند محسوب می شوند و مراقبت از آن ها جزو موارد بسیار مهمی است که باید حتما رعایت شود. مطمئن باشید که اگر از گوشی خود به نحو احسنت مراقبت بکنید و از ایجاد آسیب های جدی به برد، جلوگیری بکنید، می توانید طی سالیان طولانی و بدون مشکل از گوشی خود بهره ببرید و نگران آسیب دیدن آن نیز نباشید. اما در صورت مواجهه با کوچک ترین مشکل و ساده ترین علائم باید به تعمیر برد موبایل فکر کنید. چون اگر هر چه زودتر برای تعمير اقدام کنید، از بروز آسیب ها و مشکلات جدی تر و گسترده تر جلوگیری خواهید کرد و جلوی سوختن تلفن همراه را خواهید گرفت.

امتیاز خود را وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *